piątek, 10 lipca 2015

#27 FINLANDIA

Kolejna kartka Finlandii dotarła w maju, czas kiedy robi się u nas coraz cieplej. A co mam na pocztówce? Śnieg, śnieg i jeszcze raz śnieg. Nienawidzę upałów, ciepła, chociaż leżenie nad wodą, pływanie, badminton czy jazda na rowerze to bardzo przyjemne rzeczy... jednak zrezygnuję z nich na potrzeby śniegu. Tęsknie za zimą ^^ tak bardzo bardzo. Bitwy na śnieżki, łyżwy i zimne piwo to co wszystkie tygryski lubią najbardziej :) Pocztówka jest świetna aż mam ochotę rzucić się na śnieg i zacząć robić aniołki, niestety trzeba z tym poczekać...


Nie wiem czy ktoś zauważył, ale zmieniłam szablon i to całkiem sama... nie jest on jakoś bardzo wybitny, ale dużo lepszy niż ten ostatni. Wydaje mi się, że przyjemniej się będzie patrzeć :) 

Z okazji wakacji (i początku miesiąca) wybrałam się dziś na pocztę, trzeba powysyłać trochę zaległości, kolejna partia pocztówek do nk poleciała razem z wpłatą, nie mogłam się oprzeć ale dałam się namówić na kilka znaczków... w sam raz by dosłać jeszcze 4 pocztówki, tak właśnie te znaczki sobie sprezentowałam...


Wiem, że mało widać, jednak Harry Potter w tv i trzeba było się spieszyć. Jest tam koziorożec (standard, aż do znudzenia), pajączki i Sandomierz (pierwszy raz to widzę! - Czyżby Sandomierz taki sławny?). Nie mam pojęcia jak inaczej kompletować te znaczki by wyszedł nominał min. 5.00 zł i by nie zajmowało mi połowy pocztówki... za bardzo lubię na nich pisać. 

Po wysłaniu pocztówek trzeba uzupełnić zapasy i dokupić kilka z zacnej mieściny Świętokrzyskiej, może uda mi się upolować kilka kartek vintage, jak szaleć to szaleć. Chyba od tego mam wakacje :) Po za pobudką o północy, miło że nawet tym w Jasnej Górze zależy chociaż na miłej atmosferze, trzeba zacząć odliczać dni do Woodstock'u (tak, kostka już zamówiona) :D 

Na koniec dorzucam tylko, że podczas wakacji zakochuje się we własnej wiosce zabitej dechami. Niecałe 100 domów na krzyż, jednak to nadal wieś. Nikt mi się nie wtrąca, mogę robić co chcę - Choćby dzisiaj, przepraszam nie ale nie jestem w stanie wyobrazić sobie wypacynkowanej niewiasty w conversikach która sobie strzela z wiatrówki do tarczy. Ciężko mi nawet wyobrazić sobie ten widok z boku na podwórku, a co dopiero przed blokiem. Kreatywne wakacje w ciągu dalszym. A jak mijają wasze wakacje? Jakieś plany? Nowe marzenia do spełnienia? Cele? Jak się mają przyszli studenci? Gdzie i na co się dostaliście? 

Happy Postcrossing all^^





3 komentarze:

  1. Ja zdecydowanie jestem ciepłolubna, dlatego za zimą w ogóle nie tęsknię! :) Zimę lubię jedynie w wydaniu - bardzo dużo śniegu a nie plucha i mokre buty. Taką zimę jeszcze jestem w stanie przetrawić, bo wtedy i bałwany lepić można, i tarzać się w śniegu i rzucać śnieżkami.
    Zauważyłam zmianę szablonu - jest zdecydowanie lepszy niż poprzedni, bo bardziej przejrzysty i przynajmniej nic mi się nie zawiesza jak podczas przeglądania tego "dynamicznego" szablonu ;) I to tło jest strasznie ładne, lubię takie kwiatowe motywy!
    Co do wakacji, to... na pewno Niemcy i Holandia (jak co roku), a co dalej to nie wiem. Bo mam kilka biletów okazyjnie kupionych, ale pozmieniały mi się plany i nie mam z kim zostawić kocura, więc pewnie będę siedziała i nie pojadę tam gdzie chcę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłem nowy image bloga i gratuluję uzdolnień webmasterskich:) Co do znaczków to kupuję na poczcie głównej, gdzie jest okienko filatelistyczne, tam jest większy wybór.
    Wesołych wakacji pełnych wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam lato i ciepło, chociaż w taki upał, jak dziś, najlepiej by było siedzieć gdzieś nad wodą. :D Pocztówka piękna, ma swój urok.
    Moje wakacje to podróże, praca, książki i różne, nowe doświadczenia. O, i co prawda nienawidzę gotować, ale kocham jeść, więc staram się przyrządzać zawsze coś dobrego na śniadanie. :D

    OdpowiedzUsuń