środa, 8 lipca 2015

#26 STANY ZJEDNOCZONE

Ostatnio bardzo rzadko tu zaglądam, matura, nauka, studia, praca nad sobą... i tak w kółko. Ale trwam, w wolnym czasie wypisuje kolejny bloczek pocztówek, który już niedługo wyruszy do napiszkartkę, ostatnią misją na dzisiaj jest odpisania na listy (a właściwie pisania początek). Troszkę się zapuściłam ze względu na ogrom nauki pod koniec roku, pora to zmienić i naprawić.

Dzisiaj pokażę kartkę jeszcze z kwietnia (nadrabiam zaległości)! Kartka nie do końca jest w moim typie, ale gdzieś tam w środku chciałabym polatać samolotem, nie tylko w ramach podróży. Jakiś kurs czy coś w ten deseń... ktoś chętny? Może wspólny skok na bungee w Krakowie? :)



Może znajdę tutaj jakiś studentów kierunku: geodezja i kartografia? Albo studiujących na PKieleckiej lub PL. 

Happy Postcrossing all^^ 



6 komentarzy:

  1. W życiu bym nie skoczyła na bungee! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba, zdecydowanie w moim typie :) A bungee to jedno z moich marzeń <3
    Pozdrawiam,
    Karolina
    http://minona.wix.com/mailboxfullofworld

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie na bungee bym skoczyła :D jednak Kraków odpada.
    Kartka jak na Nowy Jork nie jest zbyt ciekawa. Widok z góry okej, ale tak jakoś szaro i ponuro. Nie mam żadnej pocztówki prezentującej to miasto!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna pocztówka betonowej dżungli:)
    Kiedyś chciałem zostać geodetą, ale na marzeniach się skończyło.

    OdpowiedzUsuń