wtorek, 16 czerwca 2015

#25 STANY ZJEDNOCZONE


Happy Postcrossing all^^

6 komentarzy:

  1. uch, mnie ta pocztówka trochę przeraża. to z jakiegoś serialu, filmu, czy coś? bo niestety się nie orientuję i nie rozpoznałam, a widzę, że 6 osób dodało ją do ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne odczucia jak Sara. Niestety kartka mnie troszkę przeraża i w ogóle nie pasuje do moich preferencji kartkowych. Ale 6 osób dodało ją do ulubionych, więc podejrzewam, że to jakaś książka albo serial :p

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie kartka nie przeraża, jest piękna :) Chociaż nie kojarzę serialu ani filmu z tą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pocztówki z Ameryki,ale ta nie przypadła mi do gustu, mam takie samo odczucie jak dziewczyny ;P

    P.S- Zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania pocztówka z wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karta rzeczywiście jest dość przerażająca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobnie jak u reszty osób, kartka nie jest w moim typie, natomiast bardzo spodobał mi się znaczek, niezwykle klimatyczny i nietypowy.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń