piątek, 27 lutego 2015

#14 CHINY






Happy Postcrossing all^^

7 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna pocztówka i ciekawy znaczek. 43 dni na Chiny to chyba dość długo, dłużej to tylko z Rosji idą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko na tej pocztówce mi się podoba - kartka jak zwykle dość oryginalna (jak to Chiny), a do tego świetny znaczek :)
    Dawno nie dostałam żadnej kartki z Chin, więc nawet nie pamiętam w jakim przedziale czasowym one do mnie przychodziły;/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna kartka i znaczki też świetne. Z chin zawsze dostaję kartki z pięknymi znaczkami :) (zaczynam obserwować :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi kartka się bardzo podoba!
    Mimo chyba dość dużej liczby chińskich postcrosserów (często na nich trafiam losując), do tej pory trafiła mi się tylko jedna kartka z tego kraju.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://optimisticpostcrosser.blogspot.com/
    Myślę, że i ja będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kartki, po których od razu widać, skąd pochodzą!
    Moje kartki wysłane przez napiszkartke jakoś idą i idą... Wcześniej raczej wszystko docierało do adresatów, teraz jest jakiś problem. : |

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kartki, po których od razu widać, skąd pochodzą!
    Moje kartki wysłane przez napiszkartke jakoś idą i idą... Wcześniej raczej wszystko docierało do adresatów, teraz jest jakiś problem. : |

    OdpowiedzUsuń