sobota, 20 grudnia 2014

#10 HOLANDIA







Happy Postcrossing all^^

8 komentarzy:

  1. niczym dobre stare zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca pocztówka i dość długo podróżowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa z tym postcrossingiem, pierwszy raz się z czymś takim zetknąłem przypadkowo trafiając na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny wpis będzie zawierał po za pocztówką, co? jak? gdzie? i dlaczego? Zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Bardzo klimatyczna pocztówka i fantastyczny znaczek z reprodukcją znanego dzieła. :) Gratuluję zdobycia nowego kraju!
    Mnie też zawsze ogromnie cieszy, kiedy nadawca w wiadomości nawiązuje do tego, co zamieściłam w profilu. To przemiłe. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim gratuluję zdobycia nowego kraju :)
    Pocztówka z takim sielskim obrazkiem, a znaczek jest bardzo ciekawy, ponieważ czytałam książkę właśnie z taką okładką :)
    Także lubię, gdy nadawca dopasuje coś, do tego co lubię i o czym piszę na profilu, a nie tylko wysyła do wszystkich tą samą, jedną pocztówkę... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, teraz odkryłam, że jednak już u Ciebie byłam, więc nie wiem dlaczego nie dołączyłam już wtedy do obserujących... hmm trudne pytanie :p Chyba, że coś zmieniałaś na blogu i dlatego ;p

    OdpowiedzUsuń